First time on my own! - Reisverslagen van Ruth van Ingen Schenau - WaarBenJij.nu First time on my own! - Reisverslagen van Ruth van Ingen Schenau - WaarBenJij.nu

First time on my own!

Dit is de eerste keer dat ik alleen op pad ben.
Ik begin in Tokio, waarom Tokio ? Omdat mijn tante hier woont en het gewoon een super vette stad is! De planning is om door te reizen naar Thailand, Laos en Cambodja. (Misschien pak ik wat andere landen erbij, ligt aan mijn budget en tijd!) Ik ben in totaal bijna 3 maanden onderweg.

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2014

Geduld is een schone zaak..

27 Mei 2014

Hoe maak ik mijn reis, en niet die van een ander?

09 Mei 2014

Achtervolgingen,Hostessbar & trouble in paradise!!

29 April 2014

Hoe word je in 3 simpele stappen 'n Mangafiguurtje

27 April 2014

Go with that Banana!
Ruth

19 jaar oud, voor het eerst alleen op reis. Voor het eerst alleen buiten europa! Vorig jaar mijn diploma gehaald, en ik heb nu een tussenjaar. Ik wilde dit jaar gaan werken en reizen. So here I am: travelling around!

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7427

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 22 Juni 2014

First time on my own!

Landen bezocht: