Japanners scheppen op de fiets! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruth Ingen Schenau - WaarBenJij.nu Japanners scheppen op de fiets! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ruth Ingen Schenau - WaarBenJij.nu

Japanners scheppen op de fiets!

Door: Ruth

Blijf op de hoogte en volg Ruth

11 April 2014 | Japan, Tokio

Vandaag ga ik op de fiets op pad. Nog best een opgave hier. zeker in de wijk waar mijn tante woont zijn veel bedrijven dus veel zakenlui. In pricipe fiets je hier op de stoep maar aangezien bijna niemand voor je aan de kant gaat tenzij hun leven erom hangt is dat best lastig. Het werd een soort parcours.. (Op de stoep.. over de weg, langs de metro.. Hey daar ging weer een japper.. Oeps, raakte ik die vent nou !?) Ik ben wat winkeltjes afgegaan waarvan mijn tante zei dat ik er eens moest gaan kijken(zoals Donkii). Een soort xenos maar dan (natuurlijk) groter.. Wel leuk en relatief goedkoop. Ik ging voornamelijk voor de nagelspulletjes. In de avond ging ik met mijn tante mee naar een etentje met ‘Gek Bestek’. Dit is een groepje mensen dat eens in de zoveel tijd afspreekt (op mijn tante’s initiatief) om op leuke plekken te eten. Het zijn overigens allemaal Nederlanders. We gingen eten in Okura en we gingen er op de fiets naar toe. Best gezellig gezelschap, ook leuk om te horen wat iedereen naar Tokio brengt en wat ze meemaken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruth

19 jaar oud, voor het eerst alleen op reis. Voor het eerst alleen buiten europa! Vorig jaar mijn diploma gehaald, en ik heb nu een tussenjaar. Ik wilde dit jaar gaan werken en reizen. So here I am: travelling around!

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 7431

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 22 Juni 2014

First time on my own!

Landen bezocht: